lördag 3 februari 2018

Svenska folket rasar om man råkar ha en tomte kvar på hyllan.

                          
Nu börjar melodifestivalen en ljuspunkt i vintermörkret. nu när man inte får ha julbelysningen kvar (Svenska folket rasar) om man råkar ha en tomte kvar på hyllan)men  så glittrar det till i våra vardagsrum "Mello" är här och lyser upp vintermörkret.




Jag har en mörk hemlighet,,, jag tittar inte på vinter OS .(eller någon annan sport heller) när alla andra sitter och pratar om dessa fantastiska prestationer så nickar jag lite på rätt ställe och håller med, hör ord som skiathlon och supersprint men egentligen fattar jag inte vad dom pratar om. Men om man bara är tyst och lyssnar och kanske brister ut i "Vad starkt" "Otroligt" "Bra underlag " gärna på rätt ställe, så är det ingen som märker att jag inte är en av dom invigda. För hur kan man bara inte gilla detta!

                               



När jag däremot nämner melodifestivalen och vem som kan ligga bra till i kvällens startordning då är det ingen som nickar på rätt ställe,,,, -HUR KAN DU TITTA PÅ SÅDAN SKIT , -FYYYY FAN FÖR MELODIDIOT TÄVLINGEN! - TÄVLA I MUSIK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.