torsdag 12 april 2018

Aftonbladet ber om ursäkt.


FÖRLÅT OSS

Nu har Aftonbladet gjort det igen ! 
dålig journalistik 
Och det fick Malin Berghagen att skriva ett öppet brev .

Öppet brev från

Ja ni, ni kanske förstår varför vi inte väljer att göra intervjuer om mamma i kvällstidningarna. Det här är kvällstidnings Sverige! Min mamma hade inte ens fått vila i en vecka förrän Aftonbladet lägger upp den här löpsedeln i söndags. Som handlar en punkt i mammas liv då jag var 3 år. Alltså 48 år sedan!!! Så det här är hur dom tjänar pengar på er nyfikenhet och på kändisars livsöden. Jag fattar fortfarande inte varför man köper kvällstidningar när allt du behöver veta finns i mobilen. Dessutom är det skog du håller i handen, en massa skvaller och ren elakhet. Tack och lov att jag slipper se det i varje gathörn här på Mallorca. Och kan med ett lätt svep trycka DELEAT! Mamma, snälla... kan du inte spöka lite grann för den som gjorde det här löpet? Tänd och släck en lampa eller nått och säg BU!! Men känner jag dig rätt skulle du inte ens komma på tanken. Det är du alldeles för god för. Hen skulle ju kanske kissa på sig. 😉 #missyou



Har ni gjort bort er nu igen ! Skrev jag 
till Aftonbladet och fick genast svar av Nicke Franchell.

Hej Mats, här har Malin Berghagen publicerat en ursäkt som hon fått direkt till sig av vår printredaktör:

Svar :
  • mberghagen🙏🏻 Ibland så händer det. 👍🏻



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.