måndag 9 oktober 2017

Höstdeppen slår till

Kattlådan luktar illa ! orkar inte.trött,trött,trött.
Orkar inte resa mig ens för att sätta på lite kaffe, ont i fötterna.
Regn och kyla, höstdeppen är nog här.
Man får peppa sig med allt som är bra under sådana här dagar.
Jag har En underbar Flickvän och sambo  som jag lever med. vi har en fantastisk  dotter och hennes pojkvän.
En galen och vacker hund , (två katter som visserligen får lägenheten att stinka)
Musiken som jag tar till när oro och mörker belägrar mitt sinne.
Håll ut säger jag till alla er därute, det blir bättre , hitta ljuset i vardagen och håll fast i dom som är er kära.  Hösten Nu kör vi !

2 kommentarer:

  1. Ja du, nu är det dags igen. Blåst, regn och mörker! Urk! Till och med håret värker känns det som. Tänk om man varit en grävling? Att få sova i ett varmt gryt till våren?
    Men då missar man ju Julen! Så kämpa på. Nu kör vi. Kramar!

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.