tisdag 12 juli 2011

Matts 80 tals Jukebox

Äntligen lite bra musik

Klicka bara på ljudfilen och färdas tillbaka till en pastellfärgad tid där en glass från GB bara kostade 15 kr och bergsprängaren dånade framme i parken


En ögonblicksbild i rätt tid ! 80 talet
Matts vid Sågvillan i Tärnsjö,
På 80 talet var allt i pastellfärg


Prins Valiant/Dan Sundqvist         Isabella


Prince valiant by mitt lilla face






Mickael B Tretow               Den Makalösa Manicken
Makalös mannick by mitt lilla face





Caramba           Habba Habba Zut Zut
Habba habba zutt zutt by mitt lilla face





Galenskaparna  Macken              Konfirmationspresenten

Farsan jag vill ha en synt by mitt lilla face






Electric Banana Band   Theme

Eleckrtic banana band by mitt lilla face




Py Bäckman   Kristall
01 Spår 1 by mitt lilla face




KOLLA HÄR

LEVA LIVET En ny musical
Längtar du tillbaka till neon benvärmare och sprayluggar? det gör jag
Nya musikalen ”Leva livet” hyllar 80-talets svenska hitkavalkad – Man kommer att känna igen alla låtar,
Jessica Zandén, spelar en hotellföreståndare som samlar ihop kompisarna som hade ett rockband på 80-talet. Romanser och intriger uppstår på nytt. I rollerna syns bland andra Christine Meltzer, Malena Laszlo, Jessica Zandén, Lisa Werlinder och Linus Wahlgren.
på China Teatern i Stockholm
Den skulle jag vilja se,

http://www.musikalenlevalivet.se/index2.html
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article12615008.ab

6 kommentarer:

  1. hihi vad skoj tack för nostagitrippen :)

    SvaraRadera
  2. Det är bara kul att frossa i 80 tal ibland

    matts

    SvaraRadera
  3. oj det var värst

    SvaraRadera
  4. Det var tider det! Minns det som om det var igår!

    SvaraRadera
  5. Det var tider det som sagt...
    Vilken sorg att Sågvillan brann! :(

    SvaraRadera
  6. Hmm det var tider det:) kommer du i håg Köppebävisan, fånt jag en korv så hoppar jag i älva.. Haha:)

    Ha en trevlig helg, kram

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.