torsdag 23 december 2010

Termometer

När kommer det en termometer som visar den det riktiga tempraturen ute ?
På sommaren 30 grader i skuggan,,,,vem sitter hela dagen där ! i skuggan ?
och vintern 25- när det blåser ,,,, bra mycket kallare än 25 kan jag lova



Måste köpa en bra Termometer ! i sommras hade jag bara en digital köks termometer att ta till för att kolla ute tempraturen,
En gång var det uppe i "Rostbiff" ute på balkongen, då var det varmt
Tipps på en bra julklapp till mig "en utetermometer"

Så att Tomten hittar fram

Matts Jansson Fruktvillvägen 13 c Månkarbo



 
Min Önskelista Till Jul


1 Ett par varma byxor
2 Tofflor
3 Salami korv och öl
4 En mys dräkt
5 En jul med dom jag älskar
och en Utetermometer

1 kommentar:

  1. GOD JUL o GOTT NYTT ÅR önskar Janne och Lilly !!!

    SvaraRadera

Säg vad du tycker,Du får vara anonym och robotar är också välkomna.